. emekliyim.com - Geri Dönüsümün Merkezi: ANNELER GÜNÜ HEDİYEM

21 Mayıs 2014 Çarşamba

ANNELER GÜNÜ HEDİYEM






Kuzum Asker...

Dagıtım töreni zamanı Anneler Gününe denk geldi. Yıllarca okudugu dönemlerde hep ayrı kalmıstık. Son iki yıldır yanımda cok sükür. Aslında bu yıl tesadüfen yanımda oldu, cok güzel oldu
Bana hediyeler almıs gelmis, biriside bu güzel cicek, üzerinde eve geldiginde iki tanecik cicegi acmıstı. Bu resmi birkac gün önce cektim, bu sabah baktım tüm tomurcuklar acmıs dahada güzellesmis sanırım yerini sevdi, ismi nedir bilmem ama benim icin Kuzummm Cicegi :)

Kuzuma Not: Benim bu dünyadaki en degerli hediyem sensin, baska ufacık bir hediye gereksiz kalıyor yanında

ve 

Tüm askerlerimiz Allahıma emanet olsunlar Allahım hepsini korusun...





MVP nin gercek sahibi sensin Kuzum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder


GÖRÜŞLERİNİZ BENİM İÇİN DEĞERLİDİR! Zaman ayırıp, yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Yorumlarınız onaylandıktan sonra görüntülenecektir. Reklam ve hakaret içeren yorumları yayınlamıyorum. Düşüncelerinizi bekliyorum... Google hesabı olmayan arkadaşlar yorumlama biçiminden anonimi işaretleyerek isimlerini bırakıp yorum yapabilirler.